افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس
نوشته شده توسط : Mozhde

آپلود فایل در وردپرس

سلام دوستان به تیک‌تم خوش آمدید. در این مطلب با آموزش افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس در خدمت شما هستیم. افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس کار بسیار ساده ای است که در چند مرحله کوتاه امکان پذیر است. در این مطلب این کار را به طور کامل انجام خواهیم داد. با ما همراه باشید.

افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

برای بسیاری از کاربران حجم آپلود فایل در وردپرس بسیار کم می باشد. احتمالا شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید که وقتی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می خواهید فایلی را آپلود کنید با خطای محدودیت حجم آپلود روبه رو می شوید. این مورد بستگی به تنظیمات php سرور هاست شما دارد و برای همه متفاوت است. متاسفانه برای برخی از کاربران حتی حجم های ۱ مگابایت و ۲ مگابایت نیز دیده شده است. که این مقدار تقریبا برای هیچ کاری به جز عکس های کم حجم مفید نیست. اما نگران نباشید زیرا قابل حل است و می توان با استفاده از روش‌هایی افزایش حجم آپلود در وردپرس را انجام داد.

ممکن است برخی هاستینگ ها برای امنیت بیشتر بعضی از این تغییرات را در سرور مسدود کرده باشند. در اینصورت پس از اعمال تغییرات وب سایت شما با خطای interval sever error مواجه می شود که برای رفع آن تنها کافیست کد اضافه شدن را مجدد از فایل خود حذف نمایید.
همین حالا ببینید:  بهترین زمان از هفته برای ارتقاء فروشگاه ووکامرس و فروش بیشتر

آپلود فایل در وردپرس

روش های افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

برای بالا بردن حجم آپلود در وردپرس روش‏‏‏‏‏‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۱- تغییر در فایل php.ini اصلی

اگر شما از سرور مجازی استفاده می کنید و یا دسترسی به فایل اصلی php.ini دارید باید دو مقدار زیر را تغییر دهید و سپس وب سرور خود را ری‌استارت نمایید. فایل وردپرس php.ini در پوشه wp-admin قرار دارد. همچنین اگر در لوکال کار میکنید در برنامه wamp یا xampp دسترسی به این فایل راحت است و از منوهای خود برنامه قابل انتخالب و ویرایش است. کد زیر رو به آخر آن اضافه کنید:

 

اگر اتصال شما به اینترنت کم سرعت است max_input_time را افزایش دهید، در غیر اینصورت هنگام آپلود خطای IO خواهید گرفت. برای یک اتصال با آپلود متوسط ۸ کیلوبایت در ثانیه مقدار ۱۲۸۰۰ مناسب است.

۲- افزونه

این افزونه را از سایت وردپرس دانلود کرده و نصب کنید. پس از نصب این افزونه شما می توانید مقدار دلخواه خود را وارد کنید تا حداکثر حجم آپلود وردپرس شما تغییر کند.

با استفاده از این افزونه شما می تونید حجم آپلود را تا ۳۲ مگ افزایش بدهید. کافیست افزونه را نصب و فعال کنید. برای  فعال سازی از قسمت ابزارها / Upload Max Filesize  باید در این قسمت شما باید روی custom settings کلیک کنید و افزونه را اجرا کنید .در اینجا می توانید حجم ۳۲ مگ را مشاهده کنید. اگر حجم آپلود افزایش نیافت چند ساعت بعد مجددا چک کنید. بعد از این که تغییرات اعمال شد می توانید افزونه را غیر فعال کنید. کار این افزونه وارد کردن چند خط کد به فایل های php5.ini  و php.ini هست. وقتی افزونه را اجرا می کنید کدهای لازم برای افزایش حجم آپلود در فایل ها نوشته می‌شوند.

  • افزونه PBP Increase upload limit

افزونه PBP Increase upload limit یک افزونه فوق العاده برای افزایش میزان آپلود وردپرس و از بین بردن محدودیت در بارگذاری فایل ها هست. این افزونه میزان حجم آپلود را تا ۲۵۰ مگ افزایش میدهد. فقط کافیست افزونه را نصب و فعال کنید و تا ۲۵۰ مگ فایل را به راحتی در وردپرس خود آپلود کنید.
نصب این افزونه‌ها در وردپرس مثل سایر افزونه هاست.

همین حالا ببینید:  تغییر اندازه کادر ویدیو در وردپرس

۴- قرار دادن کد های زیر در functions

گاهی با قرار دادن کدهای زیر در فایل function قالب مشکل حجم آپلود فایل در وردپرس رفع شده است. می‌توانید این فایل رو از طریق ویرایش پوسته در داشبورد وردپرس قسمت نمایش نیز پیدا کنید:

 

اضافه کردن این کد در functions.php روی بعضی وب سایت های وردپرسی جواب نمی‌دهد.

۵- روش htaccess

شما می توانید با قرار دادن کد های زیر در فایل .htaccess حجم آپلود در وردپرس را افزایش دهید. در صورتی که این فایل در قالب شما وجود ندارد می توانید آن را در public_html با نام .htaccess ایجاد کنید.

 

 در صورتیکه هیچ یک از این روش ها برای شما پاسخگو نبود باید با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید و درخواست کنید که مقدار upload_max_filesize و post_max_size و max_execution_time را برای شما تغییر دهند.

همین حالا ببینید:  تگ های عنوان و تاثیر آن ها در سئو سایت و استفاده اصولی از آن در سایت

ما امیدواریم  که توانسته باشیم با ارائه روش های بالا برای حل کردن مشکل سایتتان به شما کمک کرده باشیم. همچنین اگر روش دیگری برای حل این مساله دارید آن را در نظرات با ما در میان بگذارید. تیک‌تم آرزومند موفقیت شماست.

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید



:: بازدید از این مطلب : 63

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: